הדרכה לשינוי שם לדף עסקי בפייסבוק

הדרכה לשינוי שם לדף עסקי בפייסבוק

איך לשנות שם לדף עסקי בפייסבוק: המדריך השולי שיחלץ אותך מהברוך

בעולם שבו העסק שלך יכול להיות רק קליק אחד מהרושם הראשון, המילה שנבחרה לדף הפייסבוק שלך יכולה להיות ההבדל בין "לייק" ולחיצה על כפתור ה"אנציקלופדיה" – כלומר, עזיבה מהירה. האם אתה מתמודד עם שם משעמם כמו "מאפיית פיתות קטנה" כשאתה בעצם "מאפיית פיתות שמביאה את רוח המזרח התיכון לרחובות העיר"? אז זה הזמן לשדרג את המשחק! קח את שליטת העסקים שלך לידיים שלך, ולהלן המדריך הסודי (או שמא זה המדריך הפומבי) לשינוי השם הנכון.

שלב 1: ההכנה – חזק את הנחישות שלך!

לפני שאתה נכנס לתהליך המהפך החד-פעמי הזה, חשוב להתכונן ולהתמקד. זה לא כמו לשנות את התמונה שלך או את תיאור העסק, זה יותר כמו להחליף מונח מסחררי – אתה צריך להיות בטוח ב-100% שאתה רוצה את השינוי. נתח את השמות שימשכו את הלקוחות שלך:

  • האם השם החדש באמת משקף את העסק שלך?
  • האם הוא קל לזיכרון?
  • האם יש לו איזה סיכוי לגרום ללקוחות לחייך (או לפחות להרים גבה)?

שים לב – אם אתה המארח של פיצה שמביאה את קטיפת השמיים ללקוחותיך, אז "פיצה ממזרח הפינה" זה לא שם שיביא בשורות. הזמן לחשוב מחוץ לקופסה!

שלב 2: הזמן למעבר: איך עושים את זה? (ואיך לא מתחרפנים בדרך)

ברגע שגייסת את השם המושלם, הגיע הזמן לעבור לתהליך השינוי עצמו. אי לכך, קודם כל עליך להיכנס לדף העסקי שלך. איך יודעים מה לשנות? פשוט מאוד, לך לדף שלך ולחץ על "אודות". תתעורר, כנס למצב – שינוי השם הוא אפשרי!

מנה חמה נוסח פייסבוק

  1. תחת "אודות", לך לקטגוריה של "מידע כללי".
  2. בחר ב"לחץ כאן כדי לשנות את שם הדף".
  3. הקש את השם החדש שבחרת.
  4. ועכשיו – לחץ על "שמור" (בשיחה שעשית עם הקורבן – התחלנו?!)

אלא אם כן פייסבוק השתנה, תצטרך לחכות כמה ימים כדי שהשינוי יכנס לתוקף. אל תדאג – הזמן טס כשאתה עסוק לחלוטין בשיווק המושג החדש שלך.

שלב 3: האם צריך לקבל אישור? ומה במקרה של סירוב?

כמו בכל מערכת יחסים, יש כמה אנשים שיתנגדו לזהות החדשה שלך. פייסבוק מצפין את החירות הזאת וייתכן שהשם החדש ידרוש אישור פייסבוק. זה עלול להרגיש כמו לדחוף סוס לקדמת הרכבת. אם השם נפסל , לא נורא – שנה את השם שוב. תחשב שזה כמו לדחות את החתונה – יותר זמן לחשוב!

מה לעשות אם קיבלת סירוב? 5 טיפים פשוטים

  • בצע את השם החדש להיות מדויק וברור – אם השם של העסק שלך הופיע בעת חיפוש אז בהחלט יש לך הזדמנות חדשה.
  • השתמש במילים חיוביות, ולא במילים שליליות – "העסק הזה גנוב" לא יתפס טוב.
  • שקול לשנות את השם מבלי להשתמש בשמות המיבוא – אני יודע שזה מפתה, אבל הרחק כלא.
  • להקים קבוצת פייסבוק או עמוד נוסף (כי מה רע בתלת ראשי?) יכל לעזור
  • לנסות להשתמש במילים שלך ממקורות חיצוניים – כמו הספרות, השירה והכיעוד. מה זה ייתן? אולי זה יביא אותך להפתעה נעימה!

שאלות נפוצות על שינוי שם לדף עסקי בפייסבוק

חושבים לשאול? קיבלתם! הנה כמה שאלות שאנחנו עונים עליהן כל הזמן:

ש: כמה פעמים ניתן לשנות שם בעמוד עסקי?

א: בדרך כלל אפשר לשנות את השם עד 5 פעמים, אבל כדאי לא לנסות להתחיל מסיבת שינויים. כל שינוי עלול לעורר סיכון של סירוב.

ש: האם יש הגבלה על שמות מסוימים?

א: בהחלט! פייסבוק לא אוהבת שמות משפילים, גסים או כאלה שנשמעים כמו ממתק דחוס.

ש: מה קרה אם לא קיבלו את השם החדש שלי?

א: לא נורא, זה לא סוף העולם. פשוט תשקול מחדש ותשנה השם לאחד יותר יצירתי!

ש: האם מתן שם דומה יותר יגביר את הנראות שלי?

א: יש סיכוי, אבל אל תשכח להיות ייחודי! בעולם כל כך רווי כמו האינטרנט, להיות שונה זה מה שיבדל אותך.

ש: האם אוכל לשנות שם אם יש לי עוקבים רבים?

א: כן, אבל מומלץ להודיע להם לפני השינוי, אחרת יכולים לצפות להפתעה לא רצויה.

לסיום – הזמן בשולחנות שלנו!

ובכן, כעת אתה מצויד בכל המידע שאתה צריך כדי לשנות את שם הדף העסקי שלך בפייסבוק. אם תיקח את הזמן ותשקול את השם המושלם, תוכל למשוך לקוחות כמו ששואבים אבק בסלון. הזמן לקום מהמקום ולנקות את השם שלך –

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן