כיצד לבחור יזמי תמ"א 38 אמינים ומנוסים

כיצד לבחור יזמי תמ"א 38 אמינים ומנוסים

כיצד לבחור יזמי תמ"א 38 אמינים ומנוסים

לאחרונה מתרבים הדיווחים על רעידות אדמה המתרחשות באזור הכנרת. הרעידות הללו העלו למודעות את נושא המוכנות של בניינים רבים לרעידות ולכך שעשרות אלפי בתים ברחבי המדינה נמצאים בסיכון עצום לרעידות אדמה. הצפי הוא שרעידת אדמה רצינית תגרום לאלפי נפגעים ולפליטים רבים ועל כך יש לתת את הדעת. אז מה ניתן לעשות בכדי להתמגן כנגד רעידות אדמה? כיצד נבטיח כי בעת הרעידה הבאה הבניין שלנו לא יקרוס? אם כן אתם חייבים להכיר את תכנית תמ"א 38 המאפשרת לנו למגן את הבניין שלנו כנגד רעידות אדמה מבלי להוציא שקל מכיסנו. התכנית עובדה כך שהיזם הבונה את הבניין שלנו מקבל זכויות בנייה לעוד 2 עד 2.5 קומות ואת הדירות הללו הוא מוכר וכך מקבל את הרווח שלו מבלי שהדיירים בבניין צריכים להשקיע שקל מכיסם וזה יתרון עצום. למידע נוסף אודות התכנית אתם מוזמנים לבקר באתר של סמואל גרופ.

האם יזם זה הדבר היחיד שצריך לעניין אותי?

אין ספק כי בכדי להבטיח כי התכנית של תמ"א 38 תהיה מוצלחת אתם צריכים לבחור יזמי תמ"א 38 אמינים ומנוסים אשר יבצעו את העבודה הטובה ביותר שיש. אך שימו לב לא די לבחור את היזם הטוב ביותר אלא אתם צריכים גם לשים דגש עצום על בחירת הקבלן. אתם צריכים להבטיח כי הקבלן שלכם יהיה איכותי ויענה על הצרכים שלכם בצורה מושלמת וזאת בכדי להבטיח כי לא יחולו תקלות בעת הבנייה. גם כאן לבחון את הניסיון של הקבלן ולראות כמה הוא עוסק בתחום של תמ"א 38 והאם כדאי לבחור בו או שמא עדיף לבחור בקבלן אחר אשר יבצע עבודה יותר איכותית ומהירה.

הכיסוי המשפטי – נקודה שאתם חייבים לתת עליה את הדעת

עליכם להבין כי תמ"א 38 היא עסקה כלכלית גדולה המערבת אינטרסים של משתתפים רבים. על רקע זה אנחנו רוצים להדגיש בפניכם כי אתם צריכים להבטיח כי יהיה לכם כיסוי משפטי מקיף אשר ישמור על הזכויות שלכם בצורה מלאה ויבטיח כי במקרה של מחלוקות תהיה לכם הגנה משפטית אשר תשרת אתכם ותבטיח כי לא תיקלעו לבעיה משפטית וכלכלית חריפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן